Warclave

If you wish to fully enjoy the forums and all its features, or simply engage with the community don't forget to register!

a UoS Christmas Special

Squidward

Strategist
Ratings
3
Hej allesammans lyssna noga. jag heter Squidward här i UoS och jag ska resa till Danmark och Sverige i December. Jag ankommer December 23 i Copenhagen och i så fall någon vill träffa mig IRL så prata med mig i TS3 och vi kan boka tid! Svara inte på denna meddelande för jag ska inte komma tillbaka för att kolla på den. Och om du vill träffa mig ge mig tillräcklig information för att träffa dig. Jag behöver en dag och en tid och en plats. Jag lämnar Europa Januari 3

PS: bög bög bög bög bög bög bög bög bög bög bög

Last edited:

Mr.TRUTH

GG-Emperor
Strategist
Loyalist
Ratings
217 1
Hej allesammans lyssna noga. jag heter Squidward här i UoS och jag ska resa till Danmark och Sverige i December. Jag ankommer December 23 i Copenhagen och i så fall någon vill träffa mig IRL så prata med mig i TS3 och vi kan boka tid! Svara inte på denna meddelande för jag ska inte komma tillbaka för att kolla på den. Och om du vill träffa mig ge mig tillräcklig information för att träffa dig. Jag behöver en dag och en tid och en plats. Jag lämnar Europa Januari 3

PS: bög bög bög bög bög bög bög bög bög bög bög
Very interesting , how about no?

Hawk

The White Wolf
Strategist
Chieftain
Ratings
645 1
Don't post in different languages, only English is allowed especially in Announcements.